beg

beg

Thursday, February 9, 2012

sabar itu separuh daripada iman....

salam u olls..

pertamanya i olls kena tarik nafas...lepas...tarik nafas...lepas....ermmmm...sabo je lah...tu la kan...oarng tua ada cakap...malang tak berbau atau..benda kalo nak jadi...die jadi jugak..

mcm tu la jugak iolls ni...entah kenapa la agaknyer...hari ni iolls kemalangan...tak la teruk mana pun...tapi rabak jugak la poket bila hantar repair nanti...aduiii aiii...sabo je lah...


ini ler ghope kereta teman sejurus berlakunya kemalangan itu...sakit jiwa tau...huhuhu..untuk makluman...tak der saper pun langgor...teman sendiri yang x berhati2...punya la laju teman reverse...


dah tersadai kawan ni kat situ...skirting tu...baru gak ganti tu..adala dlm 2 thn camtu...dah nak ganti lain lagi...huhuhu



haaa....ini la benda nya yg i olls langgor sampai tercabut skirting ngan kemek bahagian belakang tu..ada saksi menyatakan i olls undur laju...kena lak paip bomba tu besi padu...mmg truk skit la kesan langgarnyer..

aduhh...kopak i olls nii..tapi x per lah...alang2 dah skirting jatuh...leh cari skirting yg sporty skit...ye x..hehe

p/s : hanya mampu termenung melihat kereta jadi begitu...huhu

2 comments:

biela bell said...

sabar je la yer..
mmg rabak kalau eksiden nie.huhu

tiniehaliz said...

tu la...baru nak rasa lega2 skit...dah nak halakan duit kesitu pulak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...