beg

beg

Sunday, February 12, 2012

indahnya dunia....

salam u olls

im back...hehe..oklah x yah la nak membebel panjang2..straight to the point jer....u olls semua mesti ader tempat yang korang teringin nak gi kat dalam dunia ni kan..mcm tu la jugak i olls...ok..mari i olls cerita tempat yang i olls teringin sgt nak pegi...kita mulakan dalam malaysia dulu...


Pulau Perhentian...yang ni mmg i olls teringin sangat nak pegi..i olls rasa tempat ni cantik sangat kan..ye lah bila tgk foto..cantik je pantai nyer...air jernih..pasirnya putih dan halus....mesti rasa tenang je kalo pegi sana...kan...i olls harap...satu hari nanti dpt la jugak gi sana...


Bali...ermmm...salah satu pulau pelancongan di Indonesia...teringin gak nak gi...bukan aper..maybe tempat tu cantik agaknya..i olls pun x sure sgt apa yang ader kat bali tu..tu sebab nak sangat pegi...kan...


Disneyland...ye..Disneyland...bukan ape...bila dah jadi mak budak ni kena fikirkan keseronokan anak anak jugak...ye tak.kalo pegi sini seronok lah...bawak anak anak main...rasanya macam macam benda leh main kat dalam ni...tapi...dalam byk2 permainan nak main...tolongla jangan paksa i olls main roller coster...eeee....boleh muntah hijau u olls....huhu


Korea...ermmmm...zaman2 tgh gemilang k-pop kat malaysia ni teringin la pulak nak ke korea...kot2 la leh terjumpa kim hyun joong ke...lee hong ki ke...group ft island ker.....ss501 ker....ye x...baru la berbaloi2...


Sebagai seorang muslim..adalah paling afdal kalau kita memasang cita cita untuk ke kota suci Makkah ini...sekurang kurangnya sekali seumur hidup untuk menunaikan Haji...kalo mampu leh la pegi 2,3 kali...tapi yang wajibnya sekali sahaja...sama lah mcm i olls jugak...kalo boleh dan jika di izinkan Allah...teringin rasanya nak menjejakkan kaki ke kota suci ini...untuk menjadi tetamu Allah..

p/s: i olls kalo bab jalan2 nih...mmg suke...hehe

2 comments:

biela bell said...

teringin nak melawat seluruh tmpat menarik..giler tamak kan..tapi mesti utamakan menunaikan haji dulu..dpt pegi umrh un jadi la..

tiniehaliz said...

haha...tau x per...byk beno yg teringin nyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...