beg

beg

Wednesday, June 20, 2012

Selamat Pengantin Baru

salam u olls..

Fuuuhhhh....baru ni ader masa yang agak terluang untuk update blog....sebelum ni i olls agak sibuk ...maklum lah..adik i olls yang satu satunya lelaki telah pun selamat mendirikan rumahtangga pada 1/6/2012..


Pengantin lelaki menahan debaran di dada...eewaahhhh...pandai je i olls kan...


Pengantin pompuan pun sama la kot agaknye...huhuhu


ni majlis persandingan kat umah kitaorang...tema Jawa....ok la tu...i olls dulu pun nak buat tema camtu jugak...tapi x kesampaian..sedeyy....huhu

Persandingan sebelah umah pengantin pompuan..kitaorang x ambik gambo...punya la banyak yg pakai kamera sorang x teringat nak amik gambo....apee daaa....

ok..mari kite layan pulak video klip nih..di tujukan khas utk pasangan pengantin..dengan ucapan..selamat pengantin baru..kenang daku dalam doamu....aduuhhh...dah macam segmen lagu permintaan pulak...hahahaha



layanzzzzz....hihihi

ok lah nanti bila ada masa i olls akan update lagi...lepas ni ada banyak cerita tau...tungguuuuu.....

p/s : selamat pengantin baru.. Dr.Mohamad Alwi  dan Cikgu Siti Syardia Erdina...semoga berbahagia sampai ke Jannah...hidup berumahtangga banyak dugaan dan cabaran...jika ada perselisihan faham selesaikan dengan segera...selami dan fahami hati pasangan...hormat menghormati...percaya...tahu tanggungjawab...hormati dan sayangi keluarga kedua belah pihak...InsyaAllah akan bahagia dan harmoni rumahtangga...
(Melalui pengalaman Kisah Benar...aduuhhh...dah bukak segmen kisah benar pulok....huhuhu)

ok lah...jumpa lagi lain kali...

Wassalam..

Monday, June 11, 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...