beg

beg

Saturday, September 29, 2012

mengapa aku ber blog???

Salam u olls...

Lama x membebel kan.....hihihi...nak kata sibuk sangat x la jugak....malas yang lebih agaknye kot....huhu
Ok..kali ni nak cerita sikit...bukan pasal apa la sangat...pasal diri sendiri..kadang2 bila i olls jumpa kawan2...ader jugak la yg tanya mengapa awak ada blog...ok...mai sini i olls kasi jawapan...

Walaupun blog i olls ini langsung tak glamer...(sob..sob..sob...sedey...) tetapi...i olls tetap jugak buat blog sendiri...sebab..pertama..secara semulajadinya i olls ni memang minat menulis...kalo setakat nak buat karangan tu kira kacang la...tu pasal masa zaman sekolah sekolah dulu kalo bab buat karangan i olls sangat suka...pernah la jugak cuba2 buat cerpen...tapi i olls rasa macam tak der kekuatan untuk bagi orang baca atau bagi nak bagi syarikat buku terbitkan...bukan apa..nanti orang kutuk...hehehe

Kedua...secara semulajadinya juga i olls ni memang suka bercakap...bercakap dan bercakap....kalo sekali i olls dah bercakap susah nak berhenti tau....semua topik boleh....hihi...tapi kalo dah terlampau banyak sangat bercakap pun tak elok jugakkan...untuk itu i olls menggunakan blog sebagai medium untuk menceritakan apa yang berlaku di sekeliling i olls ni dalam kehidupan i olls yang penuh dengan 12 warna Luna yer....hihihi

Ketiga...secara semulajadinya juga....i olls ni jiwang orangnya....kadang2 bila datang angin jiwang tu....mula la lentok tak tentu pasal...kalo dulu2...i olls pakai diari untuk meluahkan perasaan...tapi...zaman sudah berubah...dunia semakin maju...sekarang i olls menggunakan blog juga sebagai medium untuk i olls berjiwang karat walau pun seorang diri di dunia blog ini....hehehe...

Jadi...begitulah ceritanya...mengapa i olls ader blog....bukan untuk mengejar glamer...tapi untuk diri i olls sendiri ...kawan2...dan anak2 i olls...mana lah tau...jika satu hari nanti i olls akan kembali kepada KEKASIH ABADI...sekurang2 ader jugak kenangan yang i olls tinggalkan untuk korang semua...sob...sob..sob....start jiwang dah....huhuhu...tapikan...katalah tiba2 i olls terglamer di sebabkan berblog....gempak jugakkan....hihihi

Oklah...jumpa lagi di lain kali....malas nak membebel panjang panjang....semoga apa yang i olls tulis di setiap entry i olls sedikit sebanyak dapat jugaklah memberi manfaat....kan...


hehe...jangan suspen....tiba2 lak ader industan nih...bukan aper...semasa menulis entry ni tadi...i olls bukak vc lagu industan nih...barulah semangat sikit nak menulis....heeeee


p/s : kalo i olls glamer macam Hanis Zalikha tu kan ke best....siap kuar tv lagi tau....

Sunday, September 23, 2012

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...