beg

beg

Friday, November 17, 2017

Lama menyepi...kini ku kembali


Hai u olls...
Lama i olls menyepi...
nah...untuk menghilangkan kerinduan...


Happy Birthday to me....hahaha

Wednesday, March 1, 2017

Coretan Buat Kamu...


Aku mungkin tidak pandai berkata kata...tidak pandai bermadah serta berhelah...namun inilah satu satunya hadiah khas dari hati aku untuk kamu...hadiah yang aku kira peribadi untuk tatapan kamu dan aku suatu masa nanti...

what!!!....sejak bila i olls mengarang menggunakan bahasa novel ni...hahahhaa...takpe lah..not bad kan..cuba lagi...okey!!

Norhapizah bt Mohd Yassin  

Ni aku titipkan entry untuk kamu,,,supaya kamu tau..aku sentiasa inginkan kamu bahagia dan dapat mengecapi kemanisan berumahtangga.




























sekian saja untuk entry kali ini...diucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU Norhapizah dan Sharkawi
Bergaduh,bertekak,selisih faham itu adat berumahtangga...tapi jangan lupa untuk serikan mahligai kamu berdua dengan senyum manis,gelak tawa,senda gurau...Rumahtangga adalah asbab kita untuk menggapai redha Ilahi...InsyaAllah...

sekian dari aku yg emo ini....hahahahhaha

Friday, September 23, 2016

Mari mencari rezeki








Sampul Duit Raya......Cintai keindahan nya...

Assalam...
Saja je nak tunjuk antara koleksi dalam simpanan i olls...pada u olls yang berminat untuk aktiviti penukaran boleh hubungi i olls okeh...














Ini adalah diantara koleksi yang i olls ada...ada banyak juga lagi..cuma i olls tunjuk yang ni sahaja ye..hehehe...

p/s: di entri yang akan datang..i olls akan ceritakan bagaimana hobi i olls ni bermula....

Wednesday, August 24, 2016

Astana Idaman




Assalam...

Mood nak raya...rumah dihias bagai istana...hahahaha..celah mana ntah...
ini sahajalah yang mampu untuk mencantikkan rumah serta membahagiakan hati sendiri...
tak semestinya mahal....murah pun boley...asalkan kesungguhan ada..















p/s: lambat beno hapdate...raya dan berbulan2 habis..hahaha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...