beg

beg

Thursday, November 23, 2017

JUBLI EMAS KSKM....Melaka...kami datang...

Hai olls...
Jom i olls nak cerita pasal i olls dan we olls join Jubli Emas Santai Melaka anjuran Kesatuan Sekerja Kakitangan Makmal Cawangan Melaka..
bertempat di Rumah Melaka,Bukit Katil,Melaka..
Bertarikh 29 Julai 2017
i olls suka tempat tu..cantik dan dipenuhi aura tradisional zaman kesultanan melayu Melaka..ceewahhhh...

Takpe..i olls tak mo cakap banyak...i olls belanja gambar.Nanti korang tengoklah sendiri..



i olls ada mak andam tau...hahaha




Dayang2 istana...hehehe





Hang Tuah dan Hang Jebat kah ini??
























Sekianlah cerita untuk kali ini..Nantikan cerita i olls untuk perjalanan yang lain pula...

Friday, November 17, 2017

Lama menyepi...kini ku kembali


Hai u olls...
Lama i olls menyepi...
nah...untuk menghilangkan kerinduan...


Happy Birthday to me....hahaha

Wednesday, March 1, 2017

Coretan Buat Kamu...


Aku mungkin tidak pandai berkata kata...tidak pandai bermadah serta berhelah...namun inilah satu satunya hadiah khas dari hati aku untuk kamu...hadiah yang aku kira peribadi untuk tatapan kamu dan aku suatu masa nanti...

what!!!....sejak bila i olls mengarang menggunakan bahasa novel ni...hahahhaa...takpe lah..not bad kan..cuba lagi...okey!!

Norhapizah bt Mohd Yassin  

Ni aku titipkan entry untuk kamu,,,supaya kamu tau..aku sentiasa inginkan kamu bahagia dan dapat mengecapi kemanisan berumahtangga.




























sekian saja untuk entry kali ini...diucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU Norhapizah dan Sharkawi
Bergaduh,bertekak,selisih faham itu adat berumahtangga...tapi jangan lupa untuk serikan mahligai kamu berdua dengan senyum manis,gelak tawa,senda gurau...Rumahtangga adalah asbab kita untuk menggapai redha Ilahi...InsyaAllah...

sekian dari aku yg emo ini....hahahahhaha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...