beg

beg

Tuesday, June 28, 2011

hahahahaha....hari ni hari ketawa i olls...

salam u olls...

Alhamdulillah...hari ni i olls rasa gembira sangat2...x tau la naper...mungkin hari ni hari gembira i olls kot.terang benderang dunia i olls...nyaman je udara yang di hirup....sejuk je cuaca walaupun skang ni cuaca panas di tengahari...kikikiki.

kalo boleh biarlah kegembiraan ini berlanjutan sampai bila bila....i olls kalo boleh x mo sedih sedih dah dalam hidup.tapi....jangan la kiter duk ketawa lebih sangat sampai x hengat donia...kata org2 tua...kalo terlebih beno ketawa nyer takut menangis kemudian hari.

oleh sbb itu...hendaklah kita sentiasa bersederhana dalam kehidupan walau aper pun yang kita lakukan.sbb dalam islam sendiri ader mengajar umatnye untuk bersederhana dalam segala hal..kerana bila kite terlalu berlebih lebihan...bila terjadi sesuatu...pasti kita tidak dapat menerima hakikat sesuatu kejadian itu.


kawan kawan semua...jgn la ketawa camni...bughuk beno ghupanye...tambah2 lagi kalo u olls semua anak dara pingitan...elakkan ketawa yg sebegini...


haaaa...kalo nak ketawa...ketawa cam manje ni ha...kan ke manis jer tu....kalo u olls tu anak dara kan manis di pandang...baru la berebut makcik2 kat kpg nak buat menantu...hihihii

p/s : i olls pun kadang2 gelak melambak lambak u olls...hehehe

3 comments:

blogtilldrop said...

hahaha,,best kucing tu

qemaishak said...

Ketawa treatment terbaik untuk diri..ceria-ceria selalu:)

tiniehaliz said...

btd : cute kan kucing tu....hihi

qi : betul...untuk kelihatan ceria dan sihat..maka ketawalah...tapi dlm keadaan yang sederhana sajer...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...