beg

beg

Monday, December 31, 2012

2012 kekal sejarah


Salam u olss...

Hari ni merupakan hari terakhir di dalam kalender 2012....hanya tinggal beberapa jam saja lagi 2013 akan muncul...dan sekarang ni tentu korang semua dah banyak dapat kalendar 2013 kan...lepas tu sibuk duk menengok cuti bila...cuti raya bila..hihi...biarlah...benda2 tu semua...kalo panjang umur.. In sya Allah...sama sama kita akan lalui nanti..

Yang penting nya sekarang ini adalah bagaimana mahu melangkah ke tahun 2013 dengan kuat dan berani dengan menjadikan 2012 sebagai panduan atau pedoman untuk kita terus memperbaiki kehidupan atau diri sendiri.

Contohnya begini...jika selama ini hubungan kita dengan Allah tak berapa cantik sangat...maka di tahun 2013 nanti...cubalah perbaiki hubungan kita dengan Yang Maha Pencipta kita...mulakan sikit sikit...tidak mengapa jika kita bermula sikit dari tak buat langsung...kan..

Begitu juga kalo kita di alam pekerjaan...sematkan didalam hati aku ingin menjadi lebih baik dari tahun semalam...buktikan yang kita juga boleh menjadi pekerja kebanggaan majikan kita...kan..

ok lah ...i olls pun tak nak lah citer lama2...rasa2 nya u olls lagi tahu apa yang patut u olls buatkan....

Sehingga jumpa lagi di entri yang lain...entri pertama di 2013 ...InsyaAllah akan menyusul esok pagi...

SELAMAT TAHUN BARU 2013




p/s : semalam adalah sejarah yang tak boleh kita ubah....hari ini adalah kenyataan...esok mungkin memberikan harapan...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...