beg

beg

Tuesday, August 2, 2011

baru 2 hari puasa wehh....


salam u olls...

hari ni baru 2 hari kita berpuasa...tapi mcm2 barangan utk hari raya...dah ader...iklan kat tv..lagi la ganas...blom bulan puasa lagi dah ader kat tv...
sama lah mcm i olls ni...pagi2 lagi dah dpt call..."kak tinie...kuih dah ader yer..."..."akak...kasut ngan beg dah ader....tudung pun ader gak..."...adeh...baru 2 hari puasa..patut nyer tumpukan pada puasa dulu...ni tak...persiapan raya yang lebihnya...hihihi
ader jugak yang lagi ganas...kawan2 ofis i olls...siap pasang lagu raya...adeh...korang niii....raya lambat lagi laa....bukan setakat korang pasang lagu raya kuat2...ringtone handset korang pun korang tukar lagu raya jugak.....eeeeeeee.....korang ni...dasyat betul laa....
hehehe...tapi sebenarnya...i olls pun termasuk gak sekali...bukan aper...aidilfitri kan setahun sekali jer...tapiii....jangan lah sesekali kita melupakan kemuliaan dan keberkatan bulan Ramadhan ini...sepatutnye bulan Ramadhan ini kita utamakan dengan melakukan sebanyak mungkin amal ibadat.. kemudiaan barulah menyambut Aidilfitri kerana meraikan kemenangan kita di bulan Ramadhan...x gitu kawan2? ....

4 comments:

r'Da said...

selamat berpuasa.. :)

tiniehaliz said...

selamat berpuasa juge...:)

CIK MAY said...

selamat berpuasa..salam singgah...nntt jemput singgah kat my blog yeah..;)

KiD said...

hahaa... tak sabar nak raya laa nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...