beg

beg

Tuesday, April 26, 2011

Tempat i olss cari rezeki...

salam u olls...

ok lah...untuk catatan terbaru kali ni...i olls nak tunjuk kat u olls tempat i olls cari rezeki....i olls ni keje ngan kerajaan di bawah kementerian pendidikan...bukan cikgu ok....cuma lab assistant jer...hihihihi



ini meja i olls buat keje la...tempat die kecik jer...kat situ la segala bala nak letak...printernye...laptop lagi...segala fail...segala buku....ermmm....kdg2 memang semak giler u olls....sabar je la...


ini pulak bilik persediaan untuk makmal kimia...kalo ader order dari cikgu i olls pun kesini la utk siapkan bahan...i olls x duduk sini lama2 sgt...takut mati kering...hehehehe.bila dah siap keje jee..i olls pun pegi tempat lain...i olls ader tempat lain gak utk buat keje...


ini pun sama gak...bilik persediaan untuk makmal kimia.selalunya kalo persediaan yang kurang bahaya i olls buat kat sini jer.



ni pulak makmal kimia...tempat budak2 belajo kat sini...kadang2 kalo cikgu ader hal..i olls pun jadi cikgu la kejap...ermmm..i olls x garang...tapi kalo budak2 nakal...besit jer....hihihihi



ni pula pandangan dari sudut yang lain...byk org cakap makmal i olls ni mcm tadika....kikiki...tadika pun tadika la...janji i olls selesa dengan suasana mcm ni...dan budak2 pun suka...ye tak?


ini pandangan makmal dari belakang...kalo u olls nak tau...bukan senang i olls nak buat makmal ni jadi cantik ...makan masa bertahun tahun tau....


ni pulak stor penyimpanan...tapi utk bahan yang x berapa bahaya sangat la...yang bahaya i olls asingkan tempat lain...yang mudah terbakar pun tempat lain.x boleh campur sekali....merbahaya...kalo nak mengendalikan bahan pun kena ikut prosedur...bukan main redah jer...kalo main redah jer..alamat mati kering la korang...


haa...kat sini la i olls letak bahan kimia yang agak merbahaya...kat dalam ni ader merkuri..kalium....natrium...yg dlm bentuk metal...errmmm...bahan2 ni kena kendalikan dengan berhati hati...kalo salah gaya...alamatnya....mmg mati kering...huhuhuhu





yg ni pulak sebahagian lagi tempat tempat yang i olls kena kendalikan...antaranya Mini Galeri...yg mcm ala ala...muzium makmal la...secara dasarnya....i olls suka tempat keje i olls ni.....ye la..tempat kite cari rezeki...ye x?kalo x suka ngan tempat keje sendiri...camner pulak...ok lah sekian la saje catatan i olls utk kali ni...lepas ni i olls akan keluarkan catatan baru iaitu...tempat2 yg i olls suka pegi....nak tau dimana?....haaaa...tunggguuuuuuuu....hihihihi

2 comments:

diari said...

tmpt suka pegi?hehehehehe. boleh cerita...silakan.tpi jgn snap pic..kantoii nnti :-P

tiniehaliz said...

x per....tempat tu semua org leh pegi...x bahaya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...