beg

beg

Tuesday, March 29, 2011

Sayangi mak dan abah kiter.....


Salam u olls....


Hari ni i olls nak citer skit...bukan aper utk renungan kiter bersama...Sayangilah mak dan abah kiter selagi diorang masih hidup...i olls rasa sgt bertuah kerana dikurniakan mak dan abah yang paling terbaik sekali didunia.Disaat i olls ditimpa bermacam macam masalah diorang lah orang yg pertama yang akan membantu i olls dengan segala upaya diorang.tak cukup dengan itu kdg kdg duit ringgit juga sanggup diorang korbankan semata mata nak tgk i olls hidup gembira,ceria dan bebas dari dibelenggu masalah...tak terbalas rasanya jasa diorang pada i olls.

Cuma i olls berdoa pada yg Maha Esa...semoga mereka diberkati...selamat di dunia dan diakhirat dan sekurang kurangnya berilah kesempatan pada i olls untuk berbakti pada mak dan abah.


2 comments:

diari said...

jasa mak dan abah tiada bandingan...

tiniehaliz said...

tu la....sedih ni...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...